نوشته شده توسط : nirvana

اپراتور همراه اول که در حال حاضر به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین اپراتور فعال در کشور شناخته می شود در سال 72 با هدف ارائه خدمات تماس صوتی تلفن همراه تاسیس شد. سیم کارت های این شرکت وابسته به مخابرات ایران، در آغاز تنها برای برقراری مکالمات صوتی بود و سرویس پیام کوتاه این اپراتور بعد از 10 سال راه اندازی گردید. استفاده از اینترنت نیز 5 سال بعد در دستور کار همراه اول قرار گرفت و از آن زمان تا کنون این شرکت سرویس هایی بر پایه نسل چهارم تلفن همراه را به مشترکین خود ارائه می دهد.

در حال حاضر همراه اول با 30 سال تجربه در ارائه سیم کارت های دائمی و اعتباری، از بیشترین تعداد مشترک در بین اپراتورها برخوردار است که این امر به تنهایی نشان از اعتماد و اطمینان مشترکین به این اپراتور می باشد.

مجوز تاسیس اپراتور ایرانسل، نخستین بار در ششم آذر ماه 1384 اعطا شد ولی واگذاری سیم کارت های این اپراتور با پیش شماره 0935 در چهار شهر بزرگ تهران، ساری،تبریز و مشهد رسما از 29 مهرماه 1386 آغاز گردید. اپراتور ایرانسل در آن سال ها توانست با عرضه سیم کارت اعتباری ارزان به سرعت در بین مردم رواج یافته و مشترکینی پرطرفدار برای خودش دست و پا کند، به طوری که هنوز بسیاری از افراد این شرکت را یک اپراتور اعتباری می نامند.

 ولی هدف اصلی اپراتور ایرانسل اینترنت بود و از همان ابتدا با قدرت تلاش کرد تا مشترکین ایرانی را با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا یعنی اینترنت آشنا سازد. تلاش ایرانسل برای ارائه خدمات بهتر همواره رو به رشد بود و دو سال بعد از تاسیس سیستم خود را به نسل 2.75 بهینه شده ارتقا داد.

 عملکرد بسیار خوب ایرانسل در طول این سال ها سبب گردید که این شرکت به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده اینترنت و بزرگترین اپراتور دیتا در کشور شناخته شود که خدمات خاص مبتنی بر اینترنت خود را با تعرفه های ارزان در اختیار مشترکین قرار می دهد. هم اکنون این اپراتور با ارائه سرویس هایی بر پایه نسل چهارم تلفن همراه، به عنوان دومین اپراتور بزرگ تقریبا دوشادوش همراه اول در حال فعالیت می باشد.

یک سال بعد یعنی در سال 86 اپراتور رایتل با هدف ارائه نسل سوم تلفن همراه تاسیس گردید که به علت پاره ای مشکلات فعالیت واقعی این اپراتور در سال 89 شروع شد. هدف از تاسیس اپراتور رایتل برقراری مکالمه تصویری و ارائه اینترنت نسل سوم تلفن همراه بود که از آن زمان تا کنون سرویس مکالمه تصویری این اپراتور مسدود می باشد.

حق انحصاری ارائه خدمات 3G به مدت یک سال فرصتی مناسب بود تا رایتل ابتکار عمل را در این حوزه به دست گرفته و در این عرصه خوش بدرخشد که به دلیل حواشی به وجود آمده پیرامون قابلیت مکالمه تصویری، چندان موفق نبوده است. با این وجود رایتل همواره تلاش نموده است تا با ارائه خدمات متنوع و مختلف بتواند سهم مناسبی از این بازار رقابتی را نصیب خود کند . در حال حاضر اپراتور رایتل سرویس های نسل سوم را ارائه می دهد.

در سال های اخیر همه اپراتورها تلاش نمودند تا با ارائه یک سری خدمات خاص و کم هزینه رضایت خاطر مشترکین را فراهم کرده و این گونه سهم بیشتری از بازار سیم کارت را نصیب خود کنند. ولی در کنار همه خدمات و سرویس ها، بحث سرعت اینترنت یکی از ملاک های مهم کاربران برای انتخاب یک اپراتور می باشد. بنابراین برای انتخاب بهترین سرعت اینترنت لازم است مقایسه ای بین اپراتورها صورت پذیرد.

برای بررسی و مقایسه تست سرعت اینترنت در اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل بر روی هر کدام از سیم کارت های این اپراتورها یک تست سرعت در شرایط مختلف ایده آل، عادی و سخت انجام شده است. نتایج این تست ها نشان می دهد که همراه اول پرسرعت ترین سرویس را در بین اپراتورها به کاربران خود ارائه می دهد و با بیشترین میزان پوشش دهی، بهترین عملکرد را در ارائه اینترنت نسل دوم یعنی 2G در جاده ها، شهرها و مناطق کوچک دارد.

اپراتور ایرانسل که یک شرکت متعادل در ارائه خدمات می باشد؛ میزان پوشش دهی همراه اول را نداشته ولی در پوشش دهی نسل سوم و چهارم اینترنت رتبه قابل ملاحظه ای دارد. علاوه بر این ایرانسل به عنوان کم هزینه ترین شرکت در مقابل ارائه خدمات نیز شناخته می شود.

با توجه به مسدود بودن مکالمه تصویری رایتل، این اپراتور عملا به یک شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت همراه بدل گشته که به دلیل پوشش شبکه بسیار پایین از آنتن دهی ضعیفی برخوردار است. علاوه بر این استفاده رایتل از آنتن های کمتر و کوتاه تر به خوبی پاسخگوی نیاز همه مشترکین نبوده و همین امر در کم شدن تعداد مشترکین اپراتور رایتل نقش اساسی داشته است.

با وجود تلاش های فراوان اپراتورها در جهت ارائه خدمات بهتر؛ هنوز فاصله بسیار زیادی میان سرعت اینترنت همراه در ایران با کشورهای توسعه یافته و حتی توسعه نیافته همسایه وجود دارد. کاربران نیز در سراسر ایران از سرعت اینترنت بویژه سرعت دانلود و لود شدن ویدیوها ناراضی هستند و این نارضایتی در شهرستان ها و شهر های کوچک بسیار بیشتر می شود. به همین خاطر به نظر می رسد اپراتورها برای رسیدن به هدف نهایی و جلب رضایت خاطر مشترکین باید تلاش بیشتری نمایند.

منبع: وبلاگ رندباز

 



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

مدت زمان زیادی از روزهایی که اپراتور همراه اول به عنوان تنها اپراتور عرضه کننده سیم کارت های دائمی در کشور بود؛ می گذرد و این روزها اپراتورهای ایرانسل و رایتل دوشادوش همراه اول در تلاشند تا با ارائه خدمات و سرویس های متنوع سهم بیشتری از این بازار را نصیب خود کنند.

از زمان تاسیس اپراتور ایرانسل و عرضه سیم کارت های اعتباری، همواره این سیم کارت ها به خاطر قیمت پایین و توانایی مدیریت هزینه ها طرفداران خاص خود را داشته اند. به خاطر استقبال خوب از سیم کارت اعتباری ایرانسل، رفته رفته همه اپراتورها سیم کارت های اعتباری را عرضه کرده و تلاش نمودند تا با ارائه خدمات متنوع آنها را کاربردی تر و محبوب تر بسازند.

کم کم قیمت پایین سیم کارت های اعتباری این بازار را با افزایش قابل توجه تقاضا مواجه کرد و تعداد سیم کارت هایی که بدون تراکنش در اختیار مشترکین قرار داشتند را افزایش داد. به همین خاطر لزوم وضع قوانین و ضوابط جدید جهت ساماندهی بهتر استفاده از سیم کارت های اعتباری بیشتر احساس شد و کمیسیون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 17 با بررسی دقیق موضوع، قوانین و مقررات جدیدی را تصویب و به اپراتورها ابلاغ نمود.

 

این قوانین ابلاغی که برای مشترکین سیم کارت های اعتباری همه اپراتورها یکسان می باشد، به شرح ذیل می باشد:

 

1.     متقاضیان سیم کارت های اعتباری تنها پس از ثبت نام نهایی، اجازه حضور در شبکه و استفاده از خدمات اپراتورها را پیدا می کنند.

متقاضیان سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل می توانند به صورت حضوری از طریق نمایندگی های خدمات اپراتورها و دفاتر پیشخوان دولت و یا به صورت غیر حضوری از طریق پورتال یا فروشگاه های مجازی اپراتورها سیم کارت مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

 

2.     تمامی اطلاعات مربوط به نحوه ثبت نام، قطع یک طرفه، دو طرفه، سلب امتیاز و ... باید به روشنی در قرارداد میان اپراتور و مشترک لحاظ گردیده و به اطلاع کامل مشترک برسد.

قطع یک طرفه فرایندی است که در آن امکان برقراری ارتباط را از مشترک سلب کرده و مشترک فقط قادر به دریافت پیامک و مکالمه می باشد.

قطع دو طرفه فرایندی است که امکان برقراری ارتباط ( پیامک، مکالمه و ...) را به طور کامل از مشترک سلب می کند.

سلب امتیاز فرایندی است که بر اساس آن امتیاز استفاده شماره از مشترک سلب می گردد.

 

3.     همه اپراتورها باید به مشترک درباره افزایش یا کاهش اعتبار، میزان اعتبار باقی مانده، وضعیت اعتبار، قطع یک طرفه یا دوطرفه، سلب امتیاز و سایر مواد ضروری با ارسال پیامک، برقراری ارتباط تلفنی و یا سایر روشهای ارتباطی بدون دریافت هزینه اطلاع رسانی کند.

 

4.     در صورت اتمام اعتبار مشترک، اپراتورها تنها پس از اطلاع رسانی، مجاز به قطع یک طرفه سیم کارت می باشند.

 

5.     کلیه مشترکین سیم کارت اعتباری رایتل همراه اول و ایرانسل اگر در طول یک بازه زمانی سه ماهه، هیچ گونه تراکنشی شامل پیامک، مکالمه و ... نداشته باشند، اپراتورها می توانند در صورت وجود اعتبار پس از اطلاع رسانی به ازای هر دوره یک ماهه به میزان حداکثر تعرفه 20 دقیقه مکالمه پایه برای جبران هزینه های نگهداری شبکه و ارتباط از اعتبار مشترک کسر نماید. در این صورت مشترک می تواند از باقیمانده اعتبار خود استفاده کند.

اگر بعد از کسر هزینه های نگهداری شبکه و ارتباط، مشترک اعتبار ریالی نداشته باشد، اپراتورها می توانند پس از اطلاع رسانی سیم کارت را به صورت دو طرفه قطع و یا سلب امتیاز نمایند.

آخرین تراکنش مشترک مبنای شروع مهلت سه ماهه جدید خواهد بود و با انجام هر تراکنش، بازه زمانی جدیدی به مدت سه ماه برای مشترک تعیین می شود.

 

6.     اپراتورها موظف هستند در وضعیت قطع دو طرفه، شماره مشترک را تا زمان سلب امتیاز حفظ نمایند.

 

7.     اپراتورها موظفند در وضعیت قطع یک طرفه یا دو طرفه، امکان تماس با کدهای خدماتی اضطراری ملی را برای مشترک فراهم نمایند.

 

این قوانین که در راستای حمایت از حقوق مشترکین و افزایش رضایت آنها وضع شده، توسط همه اپراتورها لازم الاجرا می باشد. قطعا تنظیم و ابلاغ چنین قوانینی از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات علاوه بر ساماندهی استفاده از سیم کارت های اعتباری، امکان سوء استفاده از آنها را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

منبع: وبلاگ رندباز

 



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

از همان روزهای آغازین راه اندازی خطوط تلفن همراه در کشور، سیم کارت های تلفن همراه به عنوان کالای سرمایه ای به شمار می رفتند و در کنار رفع نیاز ارتباطی مردم، به عنوان کالایی اقتصادی و با ارزش در سبد خانوار خانواده ها جای گرفتند.

با گذشت زمان و به وجود آمدن تنوع در نوع سیم کارت های اپراتورها، ارزش ریالی بعضی از سیم کارت های دائمی قدیمی تر که از شماره های رندی هم برخوردار بودند، روز به روز بیشتر گشت و قیمت گذاری های سلیقه ای و بی ثبات در بازار فراوان شد. از همین رو لزوم ایجاد بازارهای خرید و فروش سیم کارت های اعتباری و دائمی بیش از پیش احساس می شد.

دلالان و واسطه گران خرید و فروش سیم کارت های اعتباری و دائمی که منتظر این فرصت بودند با ورود به این بازار نه تنها شرایط را بهتر نساختند بلکه باعث افزایش بی دلیل قیمت ها بودند. آنها که تلاش می کردند تا با ایجاد فضاهای متفاوت تبلیغاتی از جمله آگهی های روزنامه و یا سایت های خرید و فروش سیم کارت، این بازار را در دست بگیرند، به علت عدم اعتماد مردم به آنها در این کار خیلی موفق نبودند.

در این بین افزایش روز افزون تقاضا برای خرید یا فروش سیم کارت در فضایی امن و قابل اطمینان که به دور از واسطه گری به صورت تخصصی به این امر بپردازد تا زمان تاسیس رند باز وجود داشت. خیلی زود رند باز توانست با گرد هم آوردن گروهی از بهترین ، منصف ترین و با اعتبار ترین خریداران و فعالان بازار سیم کارت اعتماد را بار دیگر به این بازار برگردانده و در کنار همه آنهایی که قصد خرید یا فروش سیم کارت خود را دارند؛ قرار بگیرد.

درحال حاضر اگر به دنبال خرید راحت و منصفانه یک سیم کارت دائمی یا اعتباری هستید و نمی خواهید میان موج پر تلاطم آگهی ها و سایت های فروش واسطه ای سیم کارت های اعتباری و دائمی غرق شوید؛ بهترین پیشنهاد و راهکار ما به شما رندباز است. چرا که رندباز با حذف واسطه های فروش سیم کارت های اعتباری یا دائمی و خرید مستقیم از فروشنده، فرصت یک خرید اقتصادی و راحت را به شما می دهد. در واقع رند باز به شما کمک می کند تا همواره از به روز ترین و آگاه ترین مشاوران فعال در بازار خرید و فروش سیم کارت بهره مند بوده و از خدمات خاص آنها لذت ببرید.

در این بین بزرگترین و بهترین سرویس رندباز، فروش فوری سیم کارت می باشد که این سرویس در نوع خود بی نظیر و بی رقیب می باشد. فرق نمی کند که در کجا ساکن هستید، حتی اگر در پایتخت یا مرکز استان سکونت ندارید، نیازی نیست برای فروش سیم کارت اعتباری یا دائمی خود حتما مسافت های طولانی را طی کنید تا شاید آن را به قیمتی بالاتر بفروشید، بلکه تنها کافی ست سری به رندباز بزنید تا فقط در چند ثانیه دستان شما را در دستان با اعتبارترین فعالان بازار سیم کارت قرار داده و در کوتاه ترین زمان ممکن سیم کارت شما را به پول تبدیل کند.

بخش فروش فوری سیم کارت رندباز بهترین گزینه برای فروش آنی سیم کارت به بالاترین قیمت ممکن در بازار می باشد. پس اگر عجله دارید و میخواهید خیلی زود سیم کارتتان را به قیمت دلخواه بفروشید، فقط کافیست در سایت رندباز درخواست فروش فوری سیم کارت را ثبت کنید. بعد از ثبت درخواست ، از سایت رندباز شماره سیم کارت دائمی یا اعتباری ثبت شده شما به بیش از پنجاه مشتری بالقوه پیامک می گردد و شماره شما به مدت یک هفته در ستون فروش فوری رندباز به نمایش در خواهد آمد که این کار قطعا کمک شایانی به دیده شدن بهتر آگهی شما خواهد کرد. مسلما هر چقدر شماره اعلامی شما از لحاظ شماره و کد دارای کیفیت بالاتری باشد سریعتر و گران تر فروخته خواهد شد.

بنابراین اگر قصد فروش فوری سیم کارت خود را دارید، تامل نکرده و با اعتماد کامل به رندباز مشخصات سیم کارتتان را در بخش فروش فوری سیم کارت رندباز با دقت وارد نمایید. شما می توانید این اطلاعات را در هر زمان از شبانه روز که تمایل دارید ثبت نمایید؛ ولی رند باز برای رعایت حال خریداران پیامک حاوی مشخصات ثبت شده جدید را از ساعت 10صبح الی 7 بعداز ظهر روز های شنبه تا چهارشنبه ارسال می کند که اگر شما بعد از ساعت ارسال پیام، درخواست خود را ثبت کنید، پیام شما در اولین ساعات روز کاری بعد ارسال می گردد.

در حال حاضر رند باز به عنوان یکی از بهترین و سریعترین بازارهای خرید و فروش سیم کارت در بین حرفه ای ها شناخته می شود که به افراد فرصت ایجاد فروشگاه رایگان برای فروش سیم کارت به قیمت دلخواه را داده و بخش فروش فوری سیم کارت کعبه آمال آنهایی است که خواستار فروش فوری سیم کارت خود هستند.

منبع: وبلاگ رندباز

 



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

پادشاه برای جشن هالووین درخواست مهمانی کرده است و قرار است یکی از درباریان را به سمت مشاور خصوصی در بیاورد. در این مهمانی بزرگان کشور با بالماسکه وارد مهمانی شوند و در مورد کارهایی که کرده اند تا به امروز توضیح بدهند . در این جشن کسی بتواند حریفان خود را حذف کند به عنوان مشاور امپراطور انتخاب می شود.

توی بردگیم مسکرید بازیکنا توی هر نوبت خودشون میتونن یا یه نگاهی به نقش خودشون بندازن

 

یا اینکه نقش یه نفر دیگه رو بدزدن و بدون اینکه طرف مقابل بفهمه نقش خودشون رو با نقش بازیکن دیگه جابجا کنن…

 

بردگیم جشن هالووین یه بازی در سبک بلوف زنی و شخصیت محوره که خب بسیار حافظه قوی نیاز دارد…

 

اگه به بازی های بلوف زنی و نقش مخفی علاقه دارید مسکرید گزینه بسیار جذابی برای جمع دورهمی و خانوادگی شماست.

جوایز بازی کارتی Mascarade

2014 As d’Or – Jeu de l’Année Nominee

2013 Golden Geek Best Party Board Game Nominee

درباره ی جشن هالووین:

هالووین (به انگلیسی: Halloween) که مخفف هالووز ایووینگ (به انگلیسی: Hallows’ Evening)

 

به معنای عصر قدیسان است، جشنی است که در ۳۱ اکتبر و در شامگاه مراسم عید مقدسان که یکی از آیین‌های مسیحیت غربی است، برگزار می‌شود. هالووین روز اول مراسم سه‌روزه آل هالو تایید است که مناسبتی در تقویم کلیسا برای بزرگداشت یاد درگذشتگان، از جمله قدیسان، شهیدان مسیحی و دیگر مؤمنان درگذشته است.

 

توافق‌نظر رایج این است که بسیاری از سنت‌های هالووین برگرفته از مراسم‌های فصل برداشت محصول در فرهنگ باستانی سلت‌ها، به خصوص جشن سوون، است؛

 

این مراسم‌ها احتمالاً ریشه پاگانی داشته‌اند و سوون بعد از مسیحی‌سازی در قرون اولیه مسیحیت به شکل هالووین درآمده‌است. گروهی دیگر معتقدند هالووین از آغاز تعطیلاتی مس است.

منبع: وبلاگ چت رنگ



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

با توجه به طیف گسترده استفاده کنندگان از فضای اینترنت، اپراتور همراه اول تلاش نموده تا با ارائه بسته های اینترنت همراه با زمان ها و حجم های متفاوت پاسخگوی همه مشترکین اعتباری و دائمی خود باشد. بسته های کوتاه مدت، ماهانه، بلند مدت، نامحدود شبانه، صبحانت، ویژه مشترکین جدید و ... نمونه هایی از پیشنهاد های هیجان انگیز همراه اول است که عملا همه کاربران را تحت پوشش قرار می دهد.

 

همه بسته های اینترنت همراه اول از قوانین و مقرراتی پیروی می کنند که بهتر است مشترکین قبل از فعال سازی بسته ها نسبت به آنها آگاهی کامل داشته باشند:

 

1.     قیمت هر یک از بسته ها بدون احتساب مالیات می باشد.

2.     هزینه خرید بسته برای مشترکین دائمی بر روی قبض خواهد آمد و برای مشترکین سیم کارت اعتباری از شارژ کسر می گردد.

3.     در زمان فعال سازی بسته مبلغ 9% مالیات ارزش افزوده از اعتبار مشترکین سیم کارت های اعتباری همراه اول کسر می گردد.

4.     ترافیک مصرفی در صفحات منتخب داخلی با 50% تخفیف برای کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری محاسبه می گردد.

 

بعد از آگاهی از قوانین و مقررات، شناخت کامل ویژگیهای هر بسته می تواند کمک فراوانی به مشترکین در انتخاب بسته ارزان تر نماید. بنابراین مشترکینی که علاوه بر مدیریت هزینه به دنبال اینترنت پرسرعت نیز می باشند، لازم است کلیه بسته های همراه اول اعم از بسته های آلفا + ، بسته های ساعات مشخص و بسته های همراهی را به درستی بشناسند.

بسته های آلفا +، بسته های ساعات مشخص و بسته های همراهی هر کدام از زیر شاخه هایی تشکیل می شوند که به شرح ذیل می باشند:

 

·        بسته های آلفا +

 

بسته های کوتاه مدت همراه اول

بسته های یک روزه و هفت روزه همراه اول در گروه بسته های کوتاه مدت قرار می گیرند و از آنجا که فاقد تمدید خودکار می باشند در صورت پایان یافتن مدت اعتبار و یا حجم بسته باید دوباره خریداری تمدید گردند. در صورت عدم تمدید مصرف اینترنت مشترک با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

 

بسته های بلند مدت همراه اول

بسته های بلند مدت همراه اول که شامل ماهانه، دو ماهه، سه ماهه، چهار ماهه، شش ماهه و یک ساله می باشند ، به دلیل عدم قابلیت تمدید خودکار در صورت پایان یافتن حجم بسته و یا مدت زمان اعتبار به پایان می رسند.

 

بسته های ماهانه همراه اول

بسته های 30 روزه همراه اول که معمولا دارای ترافیک هدیه صبحانت ( قابل استفاده در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر ) هستند، در این گروه قرار می گیرند. این بسته ها دارای رزرو خودکار می باشند و بعد از پایان یافتن مدت اعتبار یا حجم بسته به صورت خودکار تمدید می گردند. البته اگر مشترکین تمایلی به تمدید بسته ندارند می توانند پس از پایان یافتن مدت زمان بسته ، با ارسال کد دستوری #18*100* تمدید خدوکار بسته را لغو نمایند.

ارسال کد دستوری #18*100* در زمان اتمام حجم بسته، حتی اگر حجم هدیه صبحانت باقی مانده باشد نیز تمدید خودکار بسته را لغو می کند.

 

·        بسته های ساعات مشخص

 

این بسته ها که برای مشترکین خاص همراه اول طراحی شده است، در بازه زمانی خاصی از شبانه روز قابل مصرف می باشد. بنابراین مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری آن که معمولا در ساعات اولیه صبح و یا ساعات پایانی شب، مصرف اینترنت بیشتری دارند، می توانند از این بسته ها بهره مند گردند.

 بسته های نامحدود شبانه و بسته های صبحانت همراه اول در این گروه قرار می گیرند.

 

بسته های نامحدود شبانه

به منظور افزایش رضایت مشترکین ، همراه اول بسته نامحدود شبانه قابل استفاده در بازه زمانی 1 بامداد تا 11 صبح را برای تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود طراحی و معرفی نموده است که مشترک می تواند در یک زمان فقط یک بسته نامحدود شبانه را فعال نماید. در صورتی که مشترک هر یک از بسته های آلفا+ را با این بسته فعال نماید، در ساعات تعیین شده ( 1 بامداد تا 11 صبح) اولویت مصرف با بسته نامحدود شبانه می باشد.

این بسته فاقد تمدید خودکار حجمی یا زمانی بوده و در صورت پایان یافتن حجم یا مدت زمان اعتبار در صورت تمایل باید دوباره تمدید گردد.

 

بسته های صبحانت

این بسته ها با بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر از آن نوع بسته های هیجان انگیزی است که قابلیت فعال سازی با سایر بسته های اینترنت همراه اول را داشته و مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول می توانند در یک زمان فقط یک بسته صبحانت را به همراه هر بسته دیگری که تمایل دارند فعال سازند. در صورت فعال سازی همزمان، اولویت مصرف در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر با بسته صبحانت خواهد بود.

بسته های صبحانت نیز فاقد تمدید خودکار حجمی یا زمانی می باشند.

 

·        بسته های همراهی

 

در این طرح که همه مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و دائمی آن می توانند از آن بهره مند گردند، طرحی متناسب با نیاز مشترک و کاملا مختص به او پیشنهاد می شود که متناسب با الگوی مصرف کاربر می باشد.

 بسته های اینترنت همراهی، بسته های مکالمه و بسته های پیامک همراهی در این گروه قرار می گیرند.

 

بسته اینترنت همراهی

در این طرح مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول می توانند بسته اینترنت مختص به خود را داشته باشند. این بسته که  متناسب با الگوی مصرف و قیمتی مقرون به صرفه به مشترک پیشنهاد می گردد از نوع آلفا + و با سرعت بدون مرز می باشد.

امکان رزرو بسته های اینترنت همراهی با روش پرداخت نقدی برای کلیه مشترکین وجود داشته که غیر قابل تغییر می باشد. این بسته ها که قابلیت رزرو خودکار را ندارند ، در درگاه #100* در منوی بسته های یک ماهه، بسته اینترنت قابل مشاهده می باشند.

 

بسته مکالمه همراهی

در این طرح همراه اول به هر یک از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود یک بسته مکالمه یک ماهه متناسب با الگوی مصرف کاربر مشتمل بر دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) پیشنهاد می گردد که قیمتی ویژه و مقرون به صرفه دارد.

 

بسته پیامک همراهی

بسته پیامکی همراه اول که در این طرح به مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی پیشنهاد می گردد، مختص به آنها و کاملا اقتصادی می باشد و از قوانین خاصی پیروی می کند.

·        مشترکینی می توانند این بسته را فعال کنند که حداقل 12 ماه از تاریخ فعال سازی سیم کارت آنها گذشته باشد.

·        مشترکین می توانند در ماه حداکثر سه بسته پیامک همراهی را فعال کند.

·      بسته پیامک همراهی رزرو خودکار ندارد ولی امکان رزرو بسته توسط مشترک وجود خواهد داشت.

 

در صورتی که مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول تمایلی به خرید بسته نداشته باشند، همراه اول طرح مدیریت مصرف اینترنت تعرفه آزاد را پیشنهاد می دهد که امکان فعال یا غیر فعال سازی سرویس اینترنت تعرفه آزاد را برای کلیه مشترکین فراهم  می کند. بنابراین در صورتی که مشترک بسته اینترنت و یا ترکیبی نداشته باشد با شماره گیری کد دستوری #114*100* مصرف اینترنت با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

البته مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #113*100* مصرف اینترنت با تعرفه آزاد را غیر فعال می سازد و در صورت نداشتن بسته اینترنت و ترکیبی عملا کاربر اینترنت نخواهد داشت.

منبع: وبلاگ رندباز



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

همراه اول به عنوان یک اپراتور خلاق و مبتکر که در بین کاربران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است همواره تلاش نموده است تا در ارائه بسته ها و طرح های خود به همه جنبه ها توجه داشته و سرویس هایی با قابلیت ها گوناگون به مشترکین خود معرفی نماید. پیشنهاد طرح ها و سرویس های اقتصادی و متنوعی که کاملا بر اساس الگوی مصرف مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و دائمی آن می باشد، از جمله کارهایی است که اپراتور همراه اول با هدف جلب رضایت بیشتر مشترکین انجام داده است.

بسته های مختلف و متنوعی مانند بسته آلفا+، بسته ویژه مشترکین جدید، بسته ساعات مشخص، بسته اینترنت همراهی، بسته مکالمه همراهی و بسته های پیامک همراهی از جمله تدابیری است که اپراتور همراه اول اندیشیده تا مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی خود را به سمت مدیریت بهتر و اقتصادی تر هزینه های ارتباطی سوق دهد.

 

طرح بسته بساز همراه اول

 

علاوه بر ایجاد تنوع در معرفی طرح و بسته ها متناسب با نیاز مشترکین ، اپراتور همراه اول فرصتی جدید و طلایی برای هر کدام از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود ایجاد کرده که در صورت تمایل می توانند بسته ترکیبی دلخواه خود را بسازند. این طرح که با نام " طرح بسته بساز همراه اول " شناخته می شود، قابلیت تطابق با نیاز و مصرف هر کاربر را به طور جداگانه داشته و هر کاربر می تواند یک بسته کاملا منحصر بفرد و مخصوص داشته باشد.

با استفاده از این طرح همه مشترکین سیم کارت همراه اول (سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی همراه اول) می توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود بسته های ترکیبی که حاوی حجم دلخواهی از اینترنت ، مکالمه و پیامک باشند را ساخته و از آن استفاده نمایند. بنابراین مشترکین باید برای مدیریت بهتر هزینه های ارتباطی خود، بسته مورد نظر را کاملا متناسب با مصرف و نیاز خود طراحی کرده و در انتخاب هر بخش نهایت دقت و توجه را داشته باشند.

 

در طراحی بسته های ترکیبی دلخواه، لازم است مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول موارد زیر را مد نظر قرار دهند:

 

·        بسته های دلخواه به صورت 30 روزه شامل سه بخش مکالمه، پیامک و اینترنت می باشند که حجم هر بخش مطابق با سلیقه و نیاز مشترک انتخاب می گردد.

·        بخش مکالمه و پیامک این بسته های ترکیبی برای ارتباطات درون شبکه می باشد و مکالمه و ارتباطات خارج از شبکه با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

·        امکان فعال سازی همزمان بسته های دلخواه با سایر بسته های ترکیبی ( بسته های گلخانه، بسته های قیمتی و یک بسته دلخواه دیگر ) وجود ندارد.

·        فعال سازی همزمان بسته های دلخواه با بسته های فقط اینترنت، فقط مکالمه و فقط پیامک وجود داشته و در صورت فعال سازی اولویت با بسته ای خواهد بود که زودتر به اتمام می رسد.

·        بسته های دلخواه، بسته رزرو پیش فرض ندارند.

·        هیچ یک از اجزای بسته دلخواه دارای تمدید خودکار نیستند.

·        در صورتی که حجم یکی از بخش های ترکیبی (مکالمه، پیامک یا اینترنت) زودتر از حجم سایر بخش های بسته دلخواه و همچنین زودتر از زمان اتمام بسته به پایان برسد و مشترک بسته دیگری از این نوع نداشته باشد، مصرف او در این بخش تا زمان اتمام بسته دلخواه با تعرفه آزاد محاسبه می گردد.

·        پیامک های مربوط به اتمام زمانی (24 ساعت و یا 1 ساعت قبل از اتمام باندل)، اتمام حجمی هر کدام از بخش ها ( مکالمه، پیامک و اینترنت) و اتمام 85% حجم بسته اینترنت همانند سایر بسته های ترکیبی برای مشترک ارسال می گردد.

 

"طرح بسته بساز همراه اول "به دلیل قابلیت طراحی بسته های جداگانه و متنوع، به خوبی نشان می دهد که این اپراتور همیشه به نیازهای کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری و دائمی خود توجه دارد . قطعا انتخاب بسته ترکیبی دلخواه؛ برای مشترکینی که فکر می کنند خودشان بهتر از هرکس دیگری توانایی مدیریت هزینه های مربوط به ارتباطات را دارند، بهترین گزینه خواهد بود. زیرا با شناخت درست و آگاهانه از میزان مصرف، هر مشترک می تواند به راحتی اقتصادی ترین طرح مخصوص به خود را ساخته و از سرویس های بی نظیر همراه اول لذت ببرد

منبع: وبلاگ رندباز

 



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

شیوع ویروس کرونا، علاوه بر ایجاد رعب و ترس تاثیر بسیار زیادی بر جنبه های زندگی فردی و اجتماعی انسانها داشته است. به طوری که در این دوران افراد آموختند تا آنجا که امکان دارد از حضور فیزیکی و تجمع دوری کنند و برای انجام همه امور مانند خرید و فروش، آموزش، ارتباط و... شیوه های نوین و مجازی را انتخاب کنند. فروشگاهها، شرکت ها و برندها نیز تلاش نمودند تا با ایجاد تغییر در نحوه ارائه خدمات علاوه بر درآمدزایی در برقراری و حفظ سلامت جامعه نقش مهمی را ایفا کنند.

تعطیلی مدارس، دانشگاهها، ادارات و ... سبب گردید که استفاده از گجت های هوشمند برای انجام امور شخصی، اداری و آموزشی بیش از گذشته گردید و هزینه های مربوط به مکالمه،اینترنت و پیامک به بخش جدایی ناپذیر هزینه های خانوارها تبدیل گردید. بنابراین خانواده ها برای کاهش هزینه های این بخش به دنبال انتخاب بهترین و اقتصادی ترین اپراتور بودند. طبیعی است که در این بازه رقابت تنگاتنگی بین اپراتورها برای جذب بیشتر مشترک صورت گرفته و آنها برای کسب سهم بیشتر از بازار تلاش فوق العاده ای انجام دهند.

براساس آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، همراه اول پیشتاز و پیشران ارائه فناوری نسل 4 در سه ماهه دوم سال 1400 بوده است. این گزارش که بر اساس وضعیت توسعه ارتباطات پهن باند ثابت و سیار و تفکیک فناوری های ارائه شده توسط اپراتورها، صورت پذیرفته است؛ نشان می دهد که اپراتور همراه اول بیش از 38 میلیون مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری تحت پوشش شبکه 4G دارد. این مقایسه تعداد مشترکین زمانی جالب توجه خواهد شد که در این گزارش مجموع مشترکین نسل 4 ایرانسل و رایتل رقمی کمتر از 38 میلیون مشترک همراه اول است.

آمار تفکیکی نشان می دهد که اپراتور ایرانسل بیش از 32 میلیون نفر و اپراتور رایتل بیش از 3 میلیون مشترک نسل 4 را در بازه سه ماهه دوم سال 1400 جذب نموده اند که به این ترتیب همراه اول با سهم 52.5 درصدی پیشتاز این رقابت بوده است.

 

وضعیت توسعه ارتباطات پهن باند و سیار تا پایان سه ماهه دوم سال 1400

 

به نظر می رسد همراه اول به دلیل در اختیار داشتن بزرگترین پوشش شبکه توانسته بیشترین میزان جذب مشترک را در بین اپراتورها داشته باشد. هرچند که پوشش گسترده مخابراتی همراه اول در این درخشش نقش بسیار پررنگی داشته است ولی قطعا این اپراتور با ارائه طرح و سرویس های خاص و متنوع و تکیه بر شعار مشتری مداری توانسته پیروز این رقابت باشد.

البته پیشتازی همراه اول فقط به ارائه خدمات نسل چهارم ختم نمی شود و این اپراتور بالغ بر 10 میلیون مشترک نسل 3 را نیز در سه ماهه دوم سال 1400 تحت پوشش قرار داده است که در مقایسه با آمار بیش از 6 میلیونی ایرانسل و رایتل رقم قابل توجهی می باشد.

علاوه بر آنچه که بیان شد آخرین آمار رگولاتوری که مربوط به بازه زمانی سه ماهه چهارم سال 98 تا سه ماهه دوم سال 1400 ( مقارن با ایام کرونا ) می باشد، نشان می دهد که اپراتور همراه اول بیشترین و اپراتور ایرانسل کمترین میزان درصد جذب مشترک را داشته اند. درخشش همراه اول در دوران کرونایی در جذب مشترک و توسعه زیر ساخت برای کشور نیز بسیار کارساز و راهگشا بوده است و عرصه های مختلف آموزشی، بانکداری، اطلاعاتی و ... از آن بهره مند شده اند.

 درست است که در ایام کرونا کشور با بی سابقه ترین حجم تقاضای مشترک و اینترنت مواجه بوده است ولی رکود و مشکلات ایجاد شده در بازارهای جهانی، توسعه زیر ساخت ها و ظرفیت ها را با مشکلات عدیده ای همراه ساخت که قطعا از معضلات اساسی پیش روی اپراتورها بود. ولی همراه اول توانست با فائق آمدن بر این مسائل، در همین دوران کرونایی مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی خود را از 34 میلیون به بیش از 48 میلیون افزایش دهد و میلیون ها نفر را از خدمات دولت الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بانکداری و آموزش الکترونیکی بهره مند سازد.

در این رده بندی پس از همراه اول، اپراتور رایتل به نسبت تعداد مشترکین خود با رشد 29.30 درصدی در جایگاه دوم قرار دارد و در جایگاه سوم این رده بندی اپراتور ایرانسل با 19.5 درصد رشد، توانسته مشترکین خود را از 32 میلیون مشترک به 38 میلیون مشترک برساند.

به طور خلاصه می توان گفت همراه اول در برهه مواجه با معضل کرونا به خوبی توانسته با ارائه طرح ها ی متنوع به همراه تعرفه های اقتصادی و ارزان، بهترین خدمات را به مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود ارائه داده و با جلب رضایت آنها پیروز بلامنازع دنیای رقابت اپراتورها باشد.

منبع: وبلاگ رندباز



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

با توجه به گستردگی و قابلیت های فراوان گوشی های هوشمند امروزی، نحوه استفاده از این گجت های بسیار کاربردی با روزهای اولیه اختراع این وسیله متفاوت گشته است و معمولا افراد برای انجام بیشتر کارهای شخصی و اجتماعی خود از آنها استفاده می کنند. به همین خاطر انتخاب یک سیم کارت معتبر که خدمات و سرویس های متنوع را به آسانی و خیلی سریع در اختیار کاربر قرار دهد، بسیار هوشمندانه خواهد بود.

با توجه به آخرین آمار منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعداد مشترکین اپراتورهای تلفن همراه در کشور قریب به 120 میلیون مشترک می باشد که بیش از نیمی از این مشترکین از سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول استفاده می کنند. محبوبیت بسیار زیاد سیم کارت همراه اول قطعا با نحوه ارائه خدمات این اپراتور ارتباط مستقیم دارد.

روند رو به رشد همراه اول از همان سال های اولیه بدو تاسیس نشان می دهد که این اپراتور با شناخت کامل نیازهای کاربران توانسته به خوبی از عهده پاسخگویی به آنها برآمده و برای بیش از سه دهه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود را راضی و خرسند نگه دارد. ارائه سرویس ها و خدمات متنوع در کنار طرح ها و بسته های ارزان و اقتصادی بدون شک یکی از اصلی ترین دلایل رو به رشد اپراتور همراه اول می باشد که در هر دوره با شناخت درست نیاز مشترکین پیروز بازار رقابتی اپراتورها بوده است.

همراه اول به عنوان یک اپراتور پیشتاز تلاش نموده است تا برای سهولت و رفاه حال کاربران از کد های دستوری یا همان USSD برای انجام عملیات های مختلفی مانند خرید بسته های اینترنتی، انتقال شارژ، افزایش اعتبار سیم کارت، شارژ همراه اول و ... استفاده کند. بنابراین مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و دائمی آن می توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت کاملا رایگان از این خدمات بهره مند گردند. کار با این کدهای دستوری بسیار آسان است و مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به آسانی و بدون دسترسی به اینترنت از این خدمات بهره ببرند.

با توجه به این که کدهای دستوری از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مانند میانبری سبب سهولت و سرعت بیشتر انجام امور میگردند، فقط کافیست مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری آن کد های اصلی سامانه خدمات را به خاطر بسپارند. یکی از پرکاربردترین کدهای دستوری همراه اول که دسترسی کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول به اینترنت را بسیار آسان می کند کد دستوری #100* می باشد.

درخت 100 یا همان درگاه خدمات جامع اینترنت همراه اول امکان دسترسی به تمامی سرویس ها و بسته های اینترنت همراه اول را برای کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول فراهم کرده است . به همین خاطر مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول می توانند بدون دغدغه و تنها با شماره گیری کد دستوری #100* نسبت به استعلام وضعیت اینترنت، خرید بسته، حجم اینترنت سیم کارت و... اقدام نمایند.

 

در ادامه کدهای دستوری مربوط به این درگاه که قطعا مورد نیاز کلیه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی می باشد را خواهید دید:

 

عنوان

کد دستوری

راهنما

19#*100*

تنظیمات

12#*100*

حساب

1#*100*

استعلام اینترنت

10#*100*

فعال سازی

1#1*100*

لغو تمدید

18#*100*

کوتاه مدت

3#*100*

یک روزه

31#*100*

هفت روزه

32#*100*

ساعات مشخص

33#*100*

سی روزه

2#*100*

بلند مدت

4#*100*

دو ماهه

41#*100*

سه ماهه

42#*100*

چهار ماهه

43#*100*

شش ماهه

44#*100*

یک ساله

45#*100*

ویژه

6#*100*

ویژه مشترکین جدید

61#*100*

همراهی

62#*100*

دوشنبه سوری

64#*100*

کد هدیه

65#*100*

فعال سازی

651#*100*

راهنما

652#*100*

انارستان

66#*100*

 

 

البته مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با مراجعه به سایت همراه اول و یا نصب اپلیکیشن همراه من نیز از کلیه خدمات همراه اول مطلع و بهره مند گردند.

منبع: وبلاگ رندباز

 

 



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

در حال حاضر وسعت و تنوع خدمات اپراتورها، آنقدر زیاد است که اگر بخواهیم فهرستی از آنها تهیه کنیم، لیستی بسیار طولانی خواهد شد. کد های دستوری یا همان USSD راهکاری جهت برقراری ارتباط بین تلفن همراه با شبکه می باشد که امکان دسترسی سریعتر و آسانتر مشترکین با اپراتور را فراهم می کند. از آنجا که کدهای دستوری برخلاف پیامک ها خصوصیت ذخیره و ارسال ندارند، بلافاصله بعد از ارسال پیغام از سوی شبکه دریافت و اجرایی می شوند. به همین خاطر این شیوه در بین اپراتورها بسیار متداول بوده و معمولا آنها برای دسترسی به عملیات های مختلف علاوه بر دسترسی از طریق اپلیکیشن، کد دستوری نیز معرفی می نمایند.

همراه اول نیز به عنوان بزرگترین و محبوب ترین اپراتور در کشور، تقریبا برای ارائه کلیه خدمات و سرویس های خود از کدهای USSD استفاده می کنند و مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با انتخاب شماره منو و ارسال آن به سرور شبکه، درخواست خود را مطرح نموده و سرور شبکه بعد از دریافت پیام، درخواست مشترک را به سمت مربوطه هدایت می کند.

متداول شدن استفاده از کدهای دستوری همراه اول مانند میانبری است که این امکان را برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری آن فراهم می کند که به آسانی و خیلی سریع به خدمات و سرویس های این اپراتور دسترسی پیدا کنند. از مزایای دیگر استفاده از کدهای دستوری برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول رایگان بودن و عدم نیاز به نصب نرم افزار و یا ایجاد تغییرات در تنظیمات تلفن همراه می باشد.

شاید با توجه به این که برای حجم زیادی از خدمات و سرویس های همراه اول کد دستوری تعریف شده است، به خاطر سپردن آنها از نظر بعضی از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول کاری سخت و محال باشد. ولی کافیست بدانید که طرح ها و سرویس های همراه اول به طور کلی از طریق 4 درگاه اصلی عرضه می شود که هرکدام از آنها دارای زیر گروه های وابسته و مرتبط به خود می باشند.

 

1.     درگاه #1*

2.     درگاه #10*

3.     درگاه #100*

4.     درگاه #1000*

 

در این درگاه ها، در سطوح جلوتر کدهای دستوری وجود دارد که خدمات و سرویس های متنوع همراه اول را بسیار سریع و آسان در اختیار مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول قرار می دهد.

 

   درگاه #1*

 

کد های دستوری این درگاه از متداول ترین و قدیمی ترین کدهای دستوری همراه اول می باشد که در زمان خرید شارژ همراه اول به کمک مشترکین سیم کارت های اعتباری این اپراتور می آمد ولی در حال حاضر همه مشترکین  دائمی و اعتباری همراه اول برای بهره مندی از خدماتی مانند پرداخت قبوض، دریافت جوایز، استفاده از روبیکا ، انارستان و ... می توانند این کد را شماره گیری نمایند.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

​سرویس مکالمه همراه

0#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

کد خرید شارژ همراه اول

1#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

شارژ مستقیم

11#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

مدیریت قبض

2#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

جایزه

3#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

اپلیکیشن

4#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

اینترنت

5#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

انارستان

6#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

نیکوکاری

7#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

روبیکا

9#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

 

 

       درگاه #10*

 

کدهای دستوری درگاه #10* امکان مدیریت خدمات پرداختی را برای مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و دائمی آن فراهم کرده و آنها می توانند خدماتی مانند بررسی قبوض میان دوره و پایان دوره، مدیریت اعتبار، دریافت جوایز سیم کارت های دائمی و .... را از طریق شماره گیری این کد دریافت کنند.

درگاه #10* که مربوط به سامانه جامع همراه اول می باشد؛ دسترسی به خدمات اصلی این اپراتور مانند طرح های تشویقی، طرح های مناسبتی و درخواست یوسیم را نیز برای مشترکین سیم کارت همراه اول فراهم می کند.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

خدمات پرداخت

1#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

خدمات اصلی

2#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

طرح های تشویقی

3#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

طرح های مناسبتی

4#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

درخواست یوسیم

6#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

      کد دستوری #100*

 

اطلاع از وضعیت اینترنت برای مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول از طریق شماره گیری کدهای دستوری این درگاه فراهم می شود. دسترسی به تمامی سرویس ها و بسته های اینترنت همراه اول در این درگاه موجود می باشد و مشترکین می توانند خدماتی مانند مشاهده حساب، بسته های اینترنت کوتاه مدت، بلند مدت و ویژه را خیلی سریع دریافت و یا تمدید نمایند.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

حساب

1#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

یکماهه

2#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

کوتاه مدت

3#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

بلند مدت

4#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

ویژه

6#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

·        درگاه #1000*

 

طرح های ویژه همراه اول از آن دسته خدماتی هستند که تقریبا همه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول به دنبال آن هستند. این طرح ها که مربوط به طرح محدوده هزار می باشند با شماره گیری کدهای دستوری درگاه #1000* در دسترس مشترکین قرار می گیرد. طرح های اقتصادی و مقرون به صرفه همراه اول و خدمات خاص این اپراتور مانند اینترنت ویژه، خدمات مکالمه همراهی، خوشامد و پیامک همراهی با وارد کردن این کد به راحتی در دسترس مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول قرار خواهد گرفت.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

مکالمه همراهی

1#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

اینترنت ویژه

2#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

خوشامد

3#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

پیامک همراهی

4#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

راهنما

9#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

قطعا همه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول برای انجام عملیات های مختلف به کدهای دستوری نیاز خواهند داشت و دانستن آنها برای بهره مندی بهتر و سریعتر از خدمات ضروری و لازم می باشد. 

 منبع: وبلاگ رندباز

 



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

آنچه که مسلم است اپراتورهای فعال در ایران تلاش نموده اند تا در هر شرایطی با ارائه خدمات و سرویس های ویژه مشترکین خود را افزایش داده و آنها را به کاربرانی وفادار تبدیل کنند. طراحی و معرفی سیم کارت های مخصوص اقشار مختلف جامعه که کاملا مطابق با نیازها و کارکردهای طیف خاص و گسترده ای از جامعه می باشد، یکی از بهترین و متداول ترین روش های اپراتورها برای جذب مخاطب در سال های اخیر است. سیم کارت هایی با عناوین مختلف مانند سیم کارت دانش آموزی، سیم کارت جوانان، سیم کارت دانشجویی و ... از مهمترین سیم کارت هایی هستند که طرفداران خاص خود را داشته و با استقبال بی نظیری از سوی کاربران روبرو شده است.

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور فعال در کشور نخستین بار سیم کارتهای اعتباری دانشجویی را مخصوص دانشجویان در مهر ماه سال 92 عرضه کرد. به دلیل مزایای خاص و فراوان، این سیم کارت به سرعت در بین دانشجویان گسترش پیدا کرد و قشر عظیمی از این جامعه را تحت پوشش خود قرار داد.

با شیوع ویروس کرونا و شروع تغییرات اساسی در شیوه های آموزشی، دانشجویان علاوه بر ارسال پیامک، برقراری ارتباط و استفاده روزمره از اینترنت برای شرکت در کلاس های مجازی نیز باید از اینترنت استفاده می کردند که قطعا هزینه های آنها را چند برابر می کرد. در این شرایط همراه اول با ارائه سیم کارت های اعتباری دانشجویی بسیار ارزان و اقتصادی نه تنها همراهی خود را با دانشجویان بیشتر کرد بلکه توانست گامی اساسی و مهم در جهت تحقق عدالت آموزشی بردارد.

دانشجویانی که در این بازه دو ساله از سیم کارت های دانشجویی همراه اول بهره برده اند به یقین می دانند هزینه ی این سیم کارت اعتباری همراه اول به مراتب کمتر و اقتصادی تر از باقی سیم کارت های موجود در بازار می باشد. برای بهره مندی از خدمات و تعرفه های سیم کارت های اعتباری دانشجویی، دانشجویان متقاضی می توانند با حضور در تمامی مراکز فروش و خدمات همراه اول با ارائه کارت دانشجویی نسبت به خرید این سیم کارت اقدام نمایند. البته امکان خرید این سیم کارت در فروشگاه های آنلاین همراه اول با ارسال رایگان نیز فراهم می باشد.

 

مزایای سیم کارت های دانشجویی همراه اول

 

1.     قیمت ارزان تر سیم کارت های اعتباری دانشجویی

قیمت سیم کارت های اعتباری دانشجویی همراه اول در حال حاضر 20 هزار تومان می باشد که این قیمت با شروع سال تحصیلی جدید دانشجویی با 50 درصد تخفیف و فقط با 10 هزار تومان در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. علاوه بر این سیم کارت های دانشجویی همراه اول از 4 هزار تومان اعتبار اولیه و 10 هزار تومان هدیه اولین شارژ نیز بهره مندند.

 

2.     بسته خوشامد سیم کارت های اعتباری دانشجویی

کاربران سیم کارت های اعتباری دانشجویی بعد از فعال سازی از یک گیگ اینترنت یک ماهه، صد دقیقه مکالمه درون شبکه رایگان یک ماهه و 24 گیگ اینترنت 6 ماهه نیز بهره مند خواهند بود.

 

3.     یکسان بودن تعرفه مکالمات سیم کارت اعتباری دانشجویی

تعرفه کلیه مکالمات درون شبکه، استانی، بین استانی سیم کارت های دانشجویی در تمامی ساعات شبانه روز ( ساعات اوج مصرف یا غیر اوج ) ثابت می باشد.

در مقام مقایسه تعرفه تماس از سیم کارت عادی همراه اول با سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی دیگر اپراتورها ( ایرانسل، رایتل و همراه اول ) دقیقه ای 899 ریال می باشد که این هزینه برای سیم کارت های اعتباری دانشجویی 549 ریال در نظر گرفته شده است.

 

4.     تخفیف ویژه ارسال پیامک در سیم کارت های اعتباری دانشجویی

هزینه ارسال پیامک در سیم کارت های دانشجویی نسبت به سیم کارت های معمولی ارزان تر بوده و ارسال پیامک مابین سیم کارت های دانشجویی نیز از تخفیف ویژه نسبت به تعرفه های داخل شبکه برخوردار است.

در حال حاضر هزینه ارسال پیامک از سیم کارت همراه اول (از نوع عادی) به تمامی اپراتورها به زبان فارسی 106 و به زبان انگلیسی 264 ریال می باشد، حال آن که این هزینه ارسال پیامک میان سیم کارت های دانشجویی به زبان فارسی 87 ریال و به انگلیسی 216 ریال می باشد.

 

5.     هدایای مناسبتی و فصلی

یکی از خاص ترین خدمات همراه اول برای سیم کارت های اعتباری دانشجویی؛ هدایایی است که این اپراتور هر بار به بهانه های مختلف مانند اعیاد ملی و مذهبی، روزهای خاص و .... به مشترکین اعتباری سیم کارت های دانشجویی خود می دهد و تلاش می کند تا با شارژ مجدد سیم کارت ها یا کاهش تعرفه ها، از هزینه های آنها بکاهد.

در حال حاضر یکی از طرح های مناسبتی همراه اول، هدیه روز دانشجو و جشنواره جمعه های رویایی می باشد.

 

هدیه 250 هزار تومانی به مناسبت روز دانشجو

همراه اول به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو به کلیه مشترکین فعلی و جدید سیم کارت های اعتباری دانشجویی و سیم کارت دائمی جوانان اعتبار 250 هزار تومانی هدیه می دهد. این اعتبار هدیه که " آکادمی همراه" نام گرفته است تا پایان آذر ماه اعتبار داشته و به صورت خودکار به اعتبار سیم کارت های دانشجویی و جوانان اضافه می شود.

برای دریافت این اعتبار متقاضیان جدید سیم کارت های دانشجویی و جوانان باید با مراجعه به مراکز فروش و خدمات اپراتور اول و یا فروشگاه های آنلاین همراه اول به آدرس Shop.mci.ir نسبت به خرید سیم کارت اقدام نموده و حداکثر تا 4 روز بعد نسبت به فعال سازی سیم کارت خریداری شده اقدام نمایند.

مشترکین فعلی سیم کارت های اعتباری دانشجویی و دائمی جوانان نیز باید ابتدا در سایت آکادمی همراه اول به آدرس www.hamrah.academy ثبت نام نمایند تا این اعتبار 250 هزار تومانی به صورت خودکار به آنها تخصیص یابد.

سیم کارت های اعتباری دانشجویی همراه اول صرفا به دانشجویان و فقط یک بار به آنها تعلق می گیرد. سیم کارت جوانان نیز مختص رده سنی 18 تا 30 سال می باشد .

 

جشنواره جمعه های رویایی همراه اول

در این جشنواره همراه اول تلاش نموده است تا با ایجاد شرایط و امتیازات جدید، سیم کارت های دانشجویی خود را با شرایطی استثنایی در اختیار دانشجویان قرار دهد. جشنواره جمعه های رویایی همراه اول مختص مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول می باشد که این فرصت را به خریداران جدید و دارندگان فعلی این نوع سیم کارت می دهد تا با فعال سازی رایگان در این جشنواره شرکت نمایند. این جشنواره که تا پایان اسفند 1400 ادامه دارد از مزایا و شرایط خاصی برخوردار می باشد.

 

مزایای جشنواره جمعه های رویایی

 

فعال سازی رایگان

مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری #44*10* طرح جمعه های رویایی را برای سیم کارت خود به صورت رایگان فعال سازند.

 

مکالمه رایگان نامحدود

دانشجویانی که در این جشنواره شرکت نمودند، در روزهای جمعه می توانند به صورت نامحدود تماس رایگان داشته باشند.

 

زمان مکالمه نامحدود

در این جشنواره دانشجویان در روزهای جمعه می توانند از مدت زمان مکالمه نامحدود نیز بهره مند شوند

منبع: وبلاگ رندباز

 



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آذر 1400 | نظرات ()